Regjistri i Kërkesave dhe Përgjigjeve
Regjistri i Kërkesave dhe Ankesave, datë 12.02.2018
Nr. Rendor |
Data e regjistrimit të kërkesës (Data, muaji, viti). |
Objekti (Përmban edhe përmbledhje të kërkesës). |
Data e kthimit të përgjigjes (Përmban edhe përmbledhje të përgjigjes). |
Statusi i kërkesës Pranuar/ Refuzuar/ Pranuar pjesërisht. |
Tarifa Pa pagesë/ Me pagesë. |
1. |
Kërkesë me email 12.02.2018 |
Nje kopje të plotë, te perditesuar, të listës / organikes së stafit që punon në Autoritetin Tuaj Publik duke perfishire: Rolin / funksionin e punes, emer, mbiemer, daten zyrtare të e fillimit te punes, adresen e postes elektronike (email) dhe numrin e telefonit per perdorim zyrtar. |
Kthyer përgjigje me email datë 15.02.2018 | Informacioni i kërkuar nga ana juaj me email datë 11.02.2018, e gjeni të pasqyruar në faqen zyrtare të Autoritetit të Mbikëqyrjes Financiare, (lehtësisht të aksesueshëm për publikun), në adresën e internetit → http://www.amf.gov.al→Programi Transparencës |
SHËNIM:
Regjistri përditësohet çdo tre muaj.
- Evidentohet kronologjia e kërkesave.
- Evidentohet nisja e shqyrëtimit të kërkesës.
- Identifikohet lloji i kërkesës.
- Reflektohet afati i shqyrëtimit të kërkesës dhe nëpërmjet klikimit njohja me përmbledhjen e përgjigjes.
- (Të dhënat personale anonimizohen në përputhje me Ligjin nr .9887, date 10.03.2008, “Për mbrojtjen e të dhënave personale”
- Ndihmon kërkuesin për të njohur ecurinë e procesit.
- Evidenton vlerat monetare për dhënie të dokumentacionit në përputhje me udhëzimet përkatëse.